Regulamin

 REGULAMIN

  • 1 Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną w serwisie www.szafamedyka.pl, będącym własnością Centrum Koszulek Michał Schuetzmann Poznańska 99/14 87-100 Toruń nip 562 179 36 72  REGON. 525232050
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających z serwisu www.szafamedyka.pl, którzy utworzyli w tym serwisie Konto, a także tych, którzy złożyli Zamówienie bez zakładania Konta w tym serwisie.
  4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach serwisu www.szafamedyka.pl;

- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach serwisu www.szafamedyka.pl;

 -zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach serwisu www.szafamedyka.pl

  1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Klient, są następujące: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarka internetowa oraz aktywne konto poczty e-mail.
  2. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie na stronie internetowej serwisu www.szafamedyka.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  3. Informacje o Towarach podane pod adresem serwisu www.szafamedyka.pl, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  • 2 Definicje

Sformułowaniom użytym w niniejszym Regulaminie przypisuje się następujące znaczenie:

  1. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w serwisie www.szafamedyka.pl, umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do elektronicznego koszyka, oraz zawierający określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
  3. Formularz rejestracji – interaktywny formularz dostępny w serwisie www.szafamedyka.pl, umożliwiający Klientowi założenie Konta;
  4. Klient – każdy podmiot dokonujący Zamówienia w ramach serwisu www.szafamedyka.pl, w tym Konsument albo przedsiębiorca;
  5. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  7. Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów danych udostępnionych wyłącznie Klientowi i Sprzedawcy po uprzedniej rejestracji Klienta w Serwisie, umożliwiający nabywanie Towarów na zasadach określonych w Regulaminie, w którym gromadzone są w szczególności dane Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach;
  8. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu www.szafamedyka.pl;
  9. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem www.szafamedyka.pl, wraz z całą jego funkcjonalnością, umożliwiający Klientom nabywanie Towarów na zasadach określonych w Regulaminie, poprzez złożenie Zamówienia, zarówno po założeniu Konta przez Klienta, jak i bez jego utworzenia;
  10. Sklep internetowy – sklep prowadzony za pośrednictwem Serwisu;
  11. Sprzedawca – Centrum Koszulek Michał Schuetzmann Poznańska 99/14 87-100 Toruń nip 562 179 36 72 REGON. 525232050
  12. Towar – produkt prezentowany w Serwisie w ramach oferty sprzedaży;
  13. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego www.szafamedyka.pl;
  14. Usługa elektroniczna – każda usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta;
  15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2016 r. poz. 615);
  16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  17. Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu;
  18. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające rodzaj, ilość i cechy zamawianego przez Klienta Towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego, sposób zapłaty, sposób dostarczenia towaru oraz dane Klienta niezbędne do realizacji Umowy sprzedaży.
  • 3 Zasady korzystania z Serwisu
  1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z serwisu www.szafamedyka.pl przez Użytkownika jest zapoznanie się z treścią oraz akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Każdy Użytkownik może przeglądać asortyment Sklepu internetowego.
  3. Klient może składać Zamówienie bez rejestracji Konta albo po zarejestrowaniu Konta.
  4. Rejestracja Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie udostępnionego na stronie www.szafamedyka.pl Formularza rejestracji obejmującego dane osobowe Klienta oznaczone przez Sprzedawcę jako podawane obowiązkowe.
  5. Rejestracja Konta Klienta jest dobrowolna i bezpłatna.
  6. Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym może nastąpić w trakcie składania Zamówienia, a także w innym dowolnym momencie.
  7. Po zarejestrowaniu Konta Klient może zalogować się do Sklepu internetowego, podając wskazaną podczas rejestracji indywidualną nazwę (login), którą może stanowić adres poczty elektronicznej (adres e-mail), oraz hasło.
  8. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zażądać usunięcia Konta Klienta, wysyłając na adres poczty elektronicznej sklep@szafamedyka.pl stosowne żądanie. Przykładowa treść żądania: Proszę o usunięcie mojego konta klienta zarejestrowanego pod nazwą ... (login).
  9. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania z Serwisu, jak również może ograniczyć jego dostęp do jego zasobów, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient podał w trakcie rejestracji dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, dopuścił się za pośrednictwem Serwisu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów lub Sprzedawcy, dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub godzące w dobre obyczaje lub w imię Sprzedawcy. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania z serwisu, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.  
  • 4 Składanie Zamówień
  1. W celu złożenia Zamówienia należy wejść na stronę internetową www.szafamedyka.pl albo zalogować się na Koncie Klienta, dokonać wyboru Towaru oraz jego wariantu, istotnych cech (tj. np. kolor, rozmiar, umiejscowienie nadruku) a także ilości, podając wymagane dane w Formularzu zamówienia, zgodnie z opisem danego przedmiotu. Istotne cechy Towaru, których wyboru może dokonać Klient każdorazowo wskazywany jest w opisie danego Towaru.
  2. Niezbędnym elementem procedury składania Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza, zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją Zamówienia.
  3. Dodanie Towaru do koszyka polega na wybraniu (poprzez kliknięcie) Towaru, wprowadzeniu zamawianej ilości Towaru oraz kliknięciu odpowiedniego pola na stronie – „Dodaj do koszyka”.
  4. W przypadku zamiaru zakupu kolejnego Towaru należy na stronie internetowej Serwisu nacisnąć przycisk „Kontynuuj zakupy” i dodać do koszyka kolejne Towary.
  5. Stan koszyka można sprawdzić, klikając przycisk „Koszyk” widoczny na stronie internetowej
  6. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Serwisu.
  7. Po wybraniu przez Klienta korzystającego z Serwisu wszystkich niezbędnych do złożenia Zamówienia danych wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.  
  8. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest wprowadzenie lub potwierdzenie aktualnych danych osobowych Klienta oraz danych niezbędnych do doręczenia przesyłki, a następnie kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
  9. Klient, który zarejestrował Konto w Sklepie internetowym, może złożyć Zamówienie z wykorzystaniem tego Konta po zalogowaniu się do Sklepu internetowego.
  10. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu. Ponadto stanowi oświadczenie, iż Klient zapoznał się i zaakceptował treść niniejszego Regulaminu.
  11. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie zamówienia w sklepie Centrum Koszulek”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  12. Umowę traktuje się za zawartą z momentem złożenia przez Klienta Zamówienia.
  13. Cena Towaru uwidoczniona na stronie internetowej www.szafamedyka.pl podana jest w złotych polskich i zawiera podatek VAT. O łącznej cenie wraz z podatkiem VAT Towaru będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy oraz innych kosztach (np. opłaty celne), a gdy nie można ustalić ich wysokości – obowiązku ich uiszczenia, Klient informowany jest na stronie Serwisu w trakcie składania Zamówienia.
  14. Ceny Towarów prezentowanych na stronie internetowej www.szafamedyka.pl mogą ulegać zmianie, jednakże zmiana ceny Towaru nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed zmianą ceny.
  15. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usuwania nieopłaconych Zamówień lub Zamówień, w których dane osobowe Klientów są nieprawdziwe, nieprawidłowe lub uniemożliwiają skontaktowanie się z Klientem. Zamówienie nieopłacone w terminie 14 dni od momentu złożenia Zamówienia są anulowane przez Sprzedawcę, co jest równoznaczne z odstąpieniem od Umowy sprzedaży przez Sprzedawcę. W takim przypadku Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.
  • 5 Odbiór, dostawa i płatność
  1. Dostawa Towarów nie jest ograniczona terytorialnie i dokonywana jest na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. W przypadku dostawy Towaru do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego należna cena zakupionych Towarów ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat pocztowych, kurierskich, celnych itp. Dokładne informacje odnośnie wysokości należnych opłat celnych są dostępne pod następującym adresem strony internetowej:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/taric_consultation.jsp?Lang=pl&redirectionDate=20110310 

  1. Dostawa Towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, firmy kurierskiej Inpost oraz Paczki w Ruchu 
  2. Klient może wybrać odbiór osobisty Towarów. Odbiór możliwy jest pod adresem: Poznańska 99 w Toruniu , po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
  3. Klient może wybrać sposób realizacji dostawy Towarów.
  4. Klient może wybrać dwa sposoby płatności: płatność z góry lub płatność za pobraniem.
  5. Koszt dostawy w przypadku płatności z góry wynosi:
    1. Dostawa realizowana za pośrednictwem Inpost Paczkomaty - 12,95zł
    2. Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD – 14,95 zł;
    3. Odbiór osobisty – 0 zł.
  6. Dostawa Towarów przy płatności za pobraniem realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i jej koszt wynosi 19,95 zł.
  7. W przypadku Zamówienia przez Klienta kilku Towarów koszt dostawy ponoszony jest tylko jeden raz.
  8. Na czas oczekiwania przez Klienta na przesyłkę składają się: czas realizacji Zamówienia i czas dostawy przesyłki.
  9. Czas realizacji Zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni. Realizacja Zamówienia każdorazowo podawana jest w opisie Towaru. Standardowy czas realizacji Zamówienia wynosi 1-2 dni robocze.
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie Inpost lub firmy kurierskiej DPD.
  11. Serwis udostępnia następujące sposoby płatności: płatność na konto lub payu, oferowane przez PayU SA
    , zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie internetowej pod adresem: https://www.payu.pl/regulamin
  12. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail wiadomości, o której mowa w §4 ust. 11, oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku paragonu lub faktury VAT.
  13. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
  14. W ramach obsługi systemu płatności paypro mozliwa są płatnosci kartami kredytowymi Visa oraz MasterCard
  • 6 Prawo Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży
  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 7 i 8 poniżej.
  2. Bieg terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się:
    1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części,
    2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, informując Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres Centrum Koszulek Michał Schuetzmann Poznańska 99/14 87-100 Toruń nip 562 179 36 72 REGON. 525232050  Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczające jest nadanie oświadczenia przed upływem terminu.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży uważa się ją za niezawartą.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie Towaru przed upływem terminu na adres: Centrum Koszulek Michał Schuetzmann Poznańska 99/14 87-100 Toruń nip 562 179 36 72 REGON. 525232050
  6. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru.
  7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Towaru, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  8. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Towaru oferowany przez Sprzedawcę.
  9. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
  10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  12. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  1. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w odniesieniu do Towaru wyprodukowanego według podanej przez Konsumenta specyfikacji. Przykładem takiego Towaru jest koszulka z napisem, który wymyślił Konsument lub koszulka z grafiką, którą przesłał Konsument.
  • 7 Odpowiedzialność za wady
  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Konsumentów za wadę fizyczną lub prawną Towaru, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zawartych w Kodeksie Cywilnym.
  2. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta powinno nastąpić w formie elektronicznej na adres e­mail: sklep@szafamedyka.pl.
  3. Reklamacja może zawierać w szczególności: imię i nazwisko Konsumenta, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, datę nabycia Towaru, rodzaj reklamowanego Towaru, informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia niezgodności z umową, opisanie charakteru wady, żądanie sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania, a gdyby w przypadkach szczególnie uzasadnionych okazało się to niemożliwe – do poinformowania w tym terminie Konsumenta o przyczynach tego stanu rzeczy i o ostatecznym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  5. Reklamowany Towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedawcy. Zaleca się, aby dostarczenie Towaru zostało poprzedzone poinformowaniem Sprzedawcy o reklamacji.
  6. W przypadku uznania reklamacji Konsumenta koszty reklamacji ponosi Sprzedawca.
  7. Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, koszty wysyłki pokrywa Konsument.
  8. Sprzedawca w zakresie właściwości Towaru nie ponosi odpowiedzialności z tytułu:
  9. a) utraty właściwości lub pogorszenia jakości Towaru w wyniku niewłaściwego używania lub przechowywania towaru przez Klienta w niewłaściwych warunkach,
  10. b) różnic we właściwościach Towaru nowego i używanego (częściowo zużytego),
  11. c) skutków użycia produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją.
  12. Reklamowany Towar należy odebrać w terminie 7 dni od powiadomienia Klienta
    o zakończeniu postępowania reklamacyjnego. Jeżeli Towar nie zostanie odebrany w tym terminie, Sprzedawca wezwie pisemnie Klienta do odbioru Towaru w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedawca jest uprawniony do naliczania opłat z tytułu bezumownego przechowywania Towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby Sprzedawcy naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.
  • 8 Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
  1. Sprzedawca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego korzystania z Serwisu, zgodnie z aktualnie dostępną wiedzą techniczną.
  2. Użytkownik lub Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o usterkach w funkcjonowaniu Serwisu, zaś Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia tych usterek w możliwie najszybszym terminie.
  3. Użytkownik lub Klient może zgłaszać reklamacje co do funkcjonowania Serwisu w następujący sposób:
  4. adres korespondencyjny:
    Centrum Koszulek Michał Schuetzmann Poznańska 99/14 87-100 Toruń nip 562 179 36 72 REGON. 525232050
  5. adres poczty elektronicznej: sklep@szafamedyka.pl,
  6. W reklamacji, o której mowa w ust. 3, Użytkownik lub Klient powinien podać dane umożliwiające jego zidentyfikowanie oraz wskazać na rodzaj usterki.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji, o której mowa w ust. 3, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, a gdyby w przypadkach szczególnie uzasadnionych okazało się to niemożliwe – do poinformowania w tym terminie Użytkownika lub Klienta o przyczynach tego stanu rzeczy i o ostatecznym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  8. Sklep obowiązany jest dostarczyć towar nie obarczony wadami.
  9. Klient może złożyć reklamacje w sprawach dotyczących sprzedanych towarów.
  10. W przypadku Klientów będących konsumentami, prawo zgłoszenia reklamacji przysługuje im gdy sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedane (towaru) z umową.
  11. Reklamację można wnieść:
    - w przypadku Klientów będących Konsumentami – w terminach i na zasadach określonych w treści przepisów art. 556-576 Kodeksu Cywilnego – w zakresie w jakim przepisy te dotyczą rękojmi przy sprzedaży na rzecz Konsumentów;
    - w przypadku Klientów nie będących Konsumentami – w terminie 2 dni licząc od dnia odbioru towaru w zakresie reklamacji ilościowej oraz w terminie w terminie 14 dni licząc od dnia odbioru towaru – w zakresie reklamacji jakościowej.
  12. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Reklamację można złożyć drogą elektroniczną na adres: szafamedyka@gmail.com lub w formie pisemnej należy kierować na adres: Centrum Koszulek Michał Schuetzmann Poznańska 99/14 87-100 Toruń nip 562 179 36 72 wraz z podaniem numeru zamówienia i powodów ją uzasadniających.
  13. Zaleca się dołączenie do składanej reklamacji zdjęć towarów podlegających reklamacji, celem przyspieszenie jej rozpoznania. W przypadku, gdy okaże się to konieczne dla prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, Klient obowiązany jest do przesłania na adres sklepu wadliwego towaru. W odniesieniu do Klientów będących Konsumentami oraz w przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty dostarczenia towarów na adres sklepu oraz koszty dostarczenia towarów wolnych od wad (w razie wymiany towaru) ponosi Sklep.
  14. . Sklep rozpatrzy reklamację w najszybszym możliwym terminie – nie przekraczającym w każdym razie 14 dni od momentu jej otrzymania. O rezultacie Sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź poprzez fakt wysłania towaru wolnego od wad.
  15. . W przypadku uznania reklamacji za zasadną Klientowi przysługuje:
    a) w odniesieniu do Klientów będących Konsumentami prawo do:
    - żądania usunięcia wady;
    - wymiany wadliwych towarów na wolne od wad;
    - złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sklep albo sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Klient będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Usługodawcę. Klient będący Konsumentem nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Wymiana towaru może następować na towar innego rozmiaru lub koloru, natomiast nie może opiewać o inny rodzaj towaru i w innej cenie.
  16. Rękojmia obejmuje okres 2 lat.
  • 9 Newsletter
  1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera udostępnianego przez Sprzedawcę. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy zamówili Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w Formularzu rejestracji lub Formularzu zamówienia oraz wyrazili zgodę na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422). Wyrażenie zgody na otrzymywanie Newslettera jest dobrowolne.
  2. W ramach usługi Newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wysyłana jest informacja w formie listu elektronicznego (e-mail). Newsletter zawiera w szczególności informacje o ofercie produktów Serwisu, aktualnych promocjach oraz inne informacje o produktach oferowanych przez Sprzedawcę. Newsletter wysyłany jest nieodpłatnie.
  3. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić wskazany adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który wysyłany jest Newsletter lub zrezygnować z subskrypcji Newslettera, naciskając na link Newsletter umieszczony w stopce każdego Newslettera, wpisując w odpowiednim polu swój adres poczty elektronicznej (adres e-mail), a następnie wybierając przycisk „Zrezygnuj”.
  • 10 Własność intelektualna
  1. Zawartość Serwisu stanowi przedmiot wyłącznych autorskich praw majątkowych Sprzedawcy i podlega ochronie prawnej.
  2. Korzystanie z zawartości Serwisu przez Użytkownika lub Klienta możliwe jest tylko w zakresie użytku osobistego.
  • 11 Bezpieczeństwo danych osobowych Klienta
  1. Dane osobowe podane przez Klienta w procesie rejestracji lub składania Zamówienia są przetwarzane przez Centrum Koszulek Michał Schuetzmann Poznańska 99/14 87-100 Toruń nip 562 179 36 72  REGON. 525232050
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Centrum Koszulek Michał Schuetzmann Poznańska 99/14 87-100 Toruń nip 562 179 36 72 REGON. 525232050, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@szafamedyka.pl.
  3. W przypadku gdy Klient wyraził zgodę na usługę świadczoną drogą elektroniczną, której przedmiotem jest bezpłatne dostarczanie Newsletterów, uzyskany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) jest dodawany do listy e-mailingowej i jest wykorzystywany w celach marketingowych do przesyłania Klientowi informacji handlowej drogą elektroniczną w postaci Newslettera.
  4. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych następuje przez zaznaczenie przez Klienta odpowiedniego pola na formularzu.
  5. Sklep internetowy gromadzi następujące dane osobowe Klienta:
    1. Imię,
    2. Nazwisko,
    3. Nazwa firmy,
    4. NIP firmy,
    5. PESEL Klienta,
    6. Data urodzenia Klienta,
    7. Adres zamieszkania lub siedziby Klienta,
    8. Adres dostawy Towaru,
    9. Numer Telefonu,
    10. Adres poczty e-mail.
  6. W celu ochrony danych osobowych Klienta Serwis podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych Klienta przesyłanych za pośrednictwem Internetu.
  7. Dane osobowe Klienta przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy.
  8. Zgromadzone dane osobowe Klienta nie są udostępnianie osobom trzecim, z wyłączeniem przekazania danych podmiotowi uczestniczącemu w realizacji zamówienia w celu dostarczenia Klientowi zamówionych Towarów.
  9. Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także informacji o celu i zakresie przetwarzania jego danych osobowych. W tym celu Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej – sklep@szafamedyka.pl
  10. Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja umowy będą niemożliwe.
  11. Klient w każdej chwili może żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
  12. Klient w każdej chwili może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych. Sprzeciw można zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie, kierując sprzeciw na adres: Centrum Koszulek Michał Schuetzmann Poznańska 99/14 87-100 Toruń nip 562 179 36 72  REGON. 525232050
  13. W oparciu dane osobowe Klienta Administrator nie będzie podejmował wobec Klienta zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania
  14. Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies, czyli niewielkie pliki tekstowo-numeryczne, które są zapisywane przez system teleinformatyczny na urządzeniu końcowym Użytkownika (na komputerze, telefonie lub innym urządzeniu Użytkownika, z którego dokonano połączenia z Serwisem) podczas przeglądania Serwisu, w tym podstrony „Sklep online”, oraz pozwalają na późniejszą identyfikację Użytkownika w przypadku ponownego połączenia z Serwisem za pośrednictwem urządzenia końcowego (np. komputera, telefonu), na którym zostały zapisane.
  15. Pliki cookies zbierają dane dotyczące korzystania z Serwisu, w tym podstrony „Sklep online”, przez Użytkownika, a ich głównym celem jest ułatwienie Użytkownikowi korzystania z Serwisu, dostosowywanie stron Serwisu do potrzeb i oczekiwań danego Użytkownika (personalizacja podstron Serwisu), a także badanie ruchu Użytkowników w ramach Serwisu.
  16. Pliki cookies są wykorzystywane w Serwisie za zgodą Użytkownika. Zgodna może zostać wyrażona przez Użytkownika poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania, w szczególności przeglądarki internetowej, zainstalowanej w urządzeniu końcowym wykorzystywanym przez Użytkownika do przeglądania zawartości Serwisu.
  17. Użytkownik Serwisu może również w każdym czasie ograniczyć lub wyłączyć pliki cookies w swojej przeglądarce przez takie modyfikacje jej ustawień, aby blokowała pliki cookies lub ostrzegała Użytkownika przed zapisaniem plików cookies na urządzeniu końcowym, z którego korzysta do przeglądania zawartości Serwisu. Sprzedawca zastrzega jednakże, iż w takim przypadku może się zdarzyć, że korzystanie z Serwisu, w tym z podstrony „Sklep online”, będzie mniej wydajne, Użytkownik nie będzie miał dostępu do niektórych treści, a w skrajnych przypadkach może zostać całkowicie zablokowane poprawne wyświetlanie stron Serwisu, w tym podstrony „Sklep online”.
  • 12 Rozstrzyganie sporów
    1. Wszelkie spory rozstrzygane na tle niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. Zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego Strony mogą wytoczyć powództwo w szczególności przed sądem właściwym:
  1. według miejsca zamieszkania pozwanego,
  2. według siedziby zakładu głównego lub oddziału przedsiębiorcy, jeżeli dochodzone roszczenie ma związek z tym oddziałem,
  3. według miejsca wykonania umowy.
    1. W wypadku zaistnienia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą Klient ma prawo
             skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, a w szczególności:
  4. z mediacji prowadzonej przez Inspekcję Handlową,
  5. ze Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej.
  • 13 Wyłączenie stosowania niektórych postępowań regulaminu w stosunku do osób niebędących Konsumentami
  1. Do Klienta niebędącego Konsumentem nie mają zastosowania postanowienia Regulaminu odnoszące się do uprawnień, które przepisy prawa przyznają wyłącznie Konsumentom.

 

  • 14 Postanowienia końcowe
  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2024 i obowiązuje w odniesieniu do Umów sprzedaży zawartych od tego dnia.
  2. Umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego sporządzane są w języku polskim.
  3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdują właściwe przepisy prawa polskiego.
  4. Sprzedawca ma prawo dokonać zmiany Regulaminu.
  5. Regulamin w nowym brzmieniu obowiązuje w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia na stronie internetowej Serwisu.
  6. Jeżeli Klient posiadający Konto nie wyraża zgody na nowe brzmienie Regulaminu, zobowiązany jest do powiadomienia Sprzedawcy w przewidzianym wyżej terminie. Brak zgody upoważnia Sprzedawcę na usunięcie Konta Klienta.
  7. Załącznikiem do Regulaminu jest wzór formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
  8. Klient wraz z utworzeniem konta lub złożeniem zamówienia bez rejestracji proszony jest o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. Dane osobowe podlegają ochronie i będą przechowywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa określonych przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych obowiązującego od 25 maja 2018 r. („RODO”). Administratorem danych jest Sklep. Klient ma prawo do swobodnego dostępu do swoich danych, w tym do ich edycji (poprawiania), a także do żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz usunięcia z bazy danych.
  9. Klient składając zamówienie lub dokonując rejestracji, proszony jest o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę, wymagane przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych obowiązującego od 25 maja 2018 r. („RODO”). Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu świadczenia usług, o których mowa w niniejszego Regulaminu.

 

  • 15 Kontakt ze Sprzedawcą
    1. Adres Sprzedawcy: Poznańska 99/14 87-100 Toruń
       
    2. Adres e-mail: sklep@szafamedyka.pl
    3. Numer telefonu: +48 724 182 576
    4. Numer rachunku bankowego:
    5. 85109010690000000156026671
    6. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie w godzinach 7:00 – 15:00 w dni robocze oraz za pośrednictwem adresu e-mail 24h na dobę.
    7. Sprzedawca udziela odpowiedzi na wiadomości e-mail niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych.

 

16. Zapewniamy naszym Klientom pełne poszanowanie ich prywatności oraz ochronę ich danych osobowych.

Centrum Koszulek

Michał Schuetzmann

Poznańska 99/14

87-100 Toruń

nip 562 179 36 72

REGON. 525232050

Każdy Klient, który przekazał nam swoje dane osobowe ma pełną możliwość dostępu do swoich danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też żądania usunięcia.

Sklep nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów osobom trzecim, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.

Nasz Sklep posługuje się również tzw. plikami cookies (ciasteczka). Pliki te są zapisywane na komputerze Klienta przez nasz serwer i dostarczają danych statystycznych o aktywności Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i gustów. Klient w każdej chwili może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies, choć musi mieć świadomość, że w niektórych przypadkach odłączenie tych plików może wpłynąć na utrudnienia w korzystaniu z oferty naszego Sklepu. Pliki cookies zapisywane na komputerze Klienta przechowują informacje na temat:

  • sesji Użytkownika,
  • ostatnio oglądanych produktów,
  • oddania głosu w ankiecie.

 

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, że jeżeli na stronie internetowej naszego Sklepu zamieszczamy linki prowadzące do innych, nieadministrowanych przez nas stron internetowych, to nie możemy odpowiadać ani za zawartość tychże stron, ani za stopień ochrony prywatności realizowany przez administratorów tych stron. Podejmując decyzję o przejściu na takie strony, Klient czyni to na własną odpowiedzialność. Zachęcamy przy okazji do zapoznania się z polityką prywatności realizowaną przez te strony, zanim Klient udostępni im swoje dane osobowe.

Materiały reklamowo - promocyjne wysyłamy Klientom jedynie wówczas, gdy wyrazili na to zgodę. Dotyczy to w szczególności newslettera wysyłanego Klientowi, jeżeli potwierdzi wyraźnie wskazanego przez nas linka zawierającego akceptację na otrzymywanie newslettera o aktualnych promocjach,  rabatach i nowościach w naszym Sklepie. Materiały te dotyczą  wyłącznie oferty naszego Sklepu.

Wszelkie pytania, wnioski i sugestie odnoszące się do ochrony Państwa prywatności, w szczególności danych osobowych prosimy zgłaszać na adres bądź telefonicznie.

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88, dalej zwane: „rozporządzenie RODO".

 

  Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:

- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz

- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub

obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)."  

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl